2014. december 11., csütörtök

Első díjam


Sziasztok!
Az a megtiszteltetés ért, hogy kaptam egy díjat Szemy-től, A legédesebb méreg című blog írójától, amiért nagyon hálás vagyok, és köszönöm szépen, hogy rám gondolt :) Még alig nyitottam meg a blogot, szóval nekem ez nagy megtiszteltetés :) Köszönöm!
És akkor kezdjük!

Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  • Írj magadról 10 dolgot.
  • Válaszolj a 10 kérdésre.
  • Tegyél fel 10 kérdést.
  • Küldd tovább 10 embernek.
10 dolog magamról:

1. Még mindig nem tudom, mi lesz a karácsonyi menü...
2. Ilyenkor semmi nem jut eszembe magamról, pedig máskor órákig tudnék beszélni.
3. Imádok írni, mert kikapcsol.
4. Néha összekeverem a szavakban a betűket, és így értelmetlen szavakat kapok.
5. Sokszor túlgondolok egy jelenetet, és így mást kell kitalálnom, mert nem tudom leírni.
6. Nem vagyok romantikus alkat, nő létemre.
7. Kifordulok a világból, ha valakik előttem nyalják-falják egymást.
8. Egyszer írónő akarok lenni.
9. Még nem vettem senkinek karácsonyi ajándékot(lehet nem is fogok)
10. Pedig most kezdtem belendülni, na mindegy :)

10 válasz 10 kérdésre:

1. Mi kapcsolja ki legjobban az agyad?
A zene az írás, de inkább azt mondom, hogy ritka az ilyen, mert folyton pörög az agyam, szinte lehetetlen kikapcsolni. De ha mégis sikerül, annak a pici fiam az oka :)
 
2. Ha a következő életedben állatnak születnél, mi lennél?
Valamilyen madár lennék. Biztos vagyok benne, mert ők olyan szabadok, és mindig is szerettem volna szárnyakat, amikor kicsi voltam.
 
3. Mennyire hiszel a Sorsban?
Ez egy érdekes kérdés, mert a történetemben pont a sorsszerűségről írok, tehát az alapján igen. Régen nem hittem, de most már egyre jobban hiszem, hogy van egy saját utunk, amit be kell járni, és a Sors segít, ha eltévednénk...
 
4. Mi az a cél, amiért bármit megtennél? (bizonyos határon belül)
 Hogy befusson a könyvem? Ezért bármit megtennék, persze nem szó szerint bármit. A családomért, nekem fontos, hogy boldognak lássam őket.

5. Milyen művészeti ág áll hozzád a legközelebb?
Egyértelműen az írás.

6. Szívesen sportolsz?
Hát nagyon nem. Eleget futok a fiam után, szóval nem marad energiám, sem kedvem.
 
7. Ha választanod kellene, mi az az étel, ami a legnagyobb élvezetet okozza neked?
Ez változó. Hangulattól függ, de van, hogy egy rántott hús, vagy saláta, esetleg sütemény, de volt olyan, hogy egy zacskó chips. Manapság csak a saját készítésű sós sütik, mert undorodom az édestől.
8. Szeretsz idegenekkel ismerkedni?
Ez is hangulatfüggő, de elég társasági lény vagyok, szeretek ismerkedni, nem megbújok a sarokban. 
 
9. Könnyen feladod a küzdelmet, ha nagyobb akadályokba ütközöl?
Látszólag igen, de az csak addig tart, amíg ki nem dolgozom az új stratégiámat. Szóval nem...
 
10. Van olyan karakter (könyv vagy film, esetleg saját mű), akinek a bőrébe szívesen belebújnál?
A saját karakterem egy szerepjátékos oldal szüleménye, szóval nem csak belebújnék, belebújok! :)
 
10 kérdés:
 
1. Megvetted a karácsonyi ajándékokat?
2. Szereted az ünnepeket?
3. Milyen környezetben írsz?
4. Számodra az írás kikapcsolódás csupán, vagy vannak komolyabb terveid(könyvkiadás)? 
5. A családod olvassa, amit írsz?
6. Fanfiction vagy saját kitalált történetet kedveled jobban?
7. Mi ihlette a jelenlegi blogod?
8. Más blogját is szoktad olvasni?
9. Hogy zökkensz vissza az adott fejezetbe, ha valamiért félbehagyod az írását?
10. Neked is nehéz feltenni tíz kérdést?

Akiknek küldöm:

Moments - Vivian Leite
Berger Krónikák - Anna Bajnóczi
A Mostoha - Ranocchia
Ünnepi zűrzavar - S. Claire
Árulás - Abigail Morgen
Reményvesztett  - Shannon
Jeges Érintés - Arika Blue

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat, amint tudom, ki is teszem ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám :) Amint időm engedi, ki is teszem :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Ki is tettem az előbb! Jól esett, hogy gondoltál rám! :)

    VálaszTörlés
  4. Drága Lina!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat! <3

    VálaszTörlés